Budapesti Igazgatóságunk megújuló, komplex pénzügyi szolgáltatásokat nyújtó III. kerületi, Heltai téri fiókjába keresünk
Munkatársunk feladata: az ügyfelek tájékoztatása, számlanyitás, számlakezelés, tranzakciók és készpénzforgalom lebonyolítása, pénztári be- és kifizetések, hitelezési, befektetési tanácsadás és ügyintézés, valamint adminisztratív feladatok ellátása lesz.
Több éves bankügyintézői és pénzkezelési gyakorlattal, valuta- és forintpénztárosi vizsgával, jó felhasználói szintű számítástechnikai ismeretekkel rendelkező, legalább középfokú szakirányú végzettségű, jól kommunikáló, ügyfélorientált, a problémák és megoldásuk iránt fogékony pályázók jelentkezését várjuk. Az értéktárosi gyakorlatot, az értékpapír jogi vizsgát, valamint az angolnyelv-tudást előnyként értékeljük.
Munkatársunknak versenyképes jövedelmet, nemzetközileg élenjáró ismereteket, a folyamatos fejlődés lehetőségét és egy piacvezető nagyvállalat stabilitását nyújtjuk.
Ha hirdetésünk felkeltette az érdeklődését, fényképes szakmai önéletrajzát és bizonyítványmásolatait küldje el a fenti hivatkozás megjelölésével levél vagy e-mail címünkre:
Allianz Hungária Biztosító Zrt., Személyzet és személyzetfejlesztés 1368 Budapest Pf. 191., e-mail: imre.pozsony@allianz.hu
|